Service
Vil du blive bedre til grundlæggende service, så du kan agere i forhold til forskellig serviceadfærd og tilpasse din kommunikation til forskellige kunder og derved opnå bedre serviceresultater?
Lær om service her!
Hvad betyder god service for dig og dine kunder?
Fagligt indhold
Den daglige kontakt med kunder og borgere er vigtig, hvis du vil opnå langsigtede relationer. Bliv den bedste til at kommunikere med jeres kunder, både når der er reklamationer og positive forespørgsler.
Du får viden om:
- servicebegrebet og holdninger til god service
- transaktionsanalyse og assertion
- spørgeteknik, aktiv lytning og servicedialogen
- målsætning i service.
Udbytte
Modulet giver også en introduktion til grundlæggende teknikker i forbindelse med at planlægge, gennemføre og følge op på god service. Du får forståelse for vigtigheden af at arbejde med serviceholdninger og arbejde med egen rolle som servicegiver og deltager i et serviceteam.
I løbet af uddannelsen lærer du at aflæse din kunde gennem viden om personlig udvikling, profilanalyse og personlige egenskaber samt de forskellige adfærdsmodeller og kundemotiver, og du får indsigt i, hvordan du skaber tillid gennem både verbal og nonverbal kommunikation.
Niveau
Service ligger tæt op ad modulet Salgspsykologi og grundlæggende salg og vi anbefaler, at du ikke tager begge fag.
Modulet hører under akademiuddannelse i Salg og markedsføring og kan tages som en del af den fulde akademiuddannelse eller som et enkeltfag.
Målgruppe
Akademimodulet er til dig, der vil være fremtidens servicemedarbejder.
Datoer og tilmeld
Der er desværre ikke nogen startdatoer på dette hold i øjeblikket. Skriv dig op og få besked, når du kan tilmelde dig næste hold.