AKT og inklusion modul 3 - Vejlederfunktioner og samskabelsesprocesser
Reflekterende processer og læringsstrukturer, der understøtter en god AKT- vejledningspraksis i forhold til kolleger/teams, forældre og andre relevante samarbejdspartnere.
Fagligt indhold
Der sættes fokus på reflekterende processer og læringsstrukturer med henblik på at udvikle en effektiv AKT-vejledningspraksis på din arbejdsplads i forhold til kolleger/teams, forældre og andre relevante samarbejdspartnere omkring de inkluderende læringsmiljøer.
Der arbejdes med udgangspunkt i systemisk konstruktionistisk teori.
Action learning-processer og casearbejde inddrages i processen imellem kursusdagene. Kursisterne træner AKT-vejledning af kolleger, forældre, eller andre samarbejdspartnere ud fra egne cases.
Det forventes, at du afprøver de introducerede processer i praksis imellem undervisningsgangene.
Udbytte
Kurset udvikler alsidig praksis på teoretisk grund.
Målgruppen
Lærere og pædagoger, der skal arbejde med AKT- og inklusionsvejledning med fokus på at udvikle inkluderende læringsmiljøer.
Det forudsættes, at deltagerne har gennemført AKT- og inklusionsmodul 1 og 2 eller tilsvarende.
Forplejning
Kurset er inkl. forplejning.
Datoer og tilmeld
Der er desværre ikke nogen startdatoer på dette hold i øjeblikket. Skriv dig op og få besked, når du kan tilmelde dig næste hold.