Om skræddersyede sundhedsfaglige forløb

Har I brug for at skræddersy jeres kompetence- og organisationsudvikling i sundhedssektoren?

Inspiration til sundhedsfaglige forløb

Når nye metoder skal udvikles og nye arbejdsgange indarbejdes, kan der være behov for et udviklingsforløb, som designes direkte til arbejdspladsens behov.

Sygeplejersker i samtale

UCL Videreuddannelsen deltager gerne i analyse af jeres udviklingsbehov og laver – i tæt samarbejde med jer – skræddersyede forløb, som passer til de særlige målsætninger og opgaver i jeres organisation.

Der er mange muligheder for at skræddersy forløb, som styrker det daglige arbejde i sundhedssektoren. Konsulentstøtte og kompetencegivende uddannelse kan indgå.

Sundhedsfaglig erfaring i UCL Videreuddannelsen

UCL Videreuddannelsen rummer et korps af højtuddannede konsulenter med stor erfaring i at

  • tilrettelægge uddannelsesforløb på arbejdspladsen
  • designe uddannelses- og udviklingsforløb som indfrier jeres ønsker og er funderet i nyeste sundhedsfaglige viden
  • evaluere og effektvurdere udviklingsprojekter
  • designe forløb i former, som sikrer lokalt ejerskab til nye udviklingsinitiativer
  • facilitere udviklingsprocesser, som baserer sig på lokale erfaringer.

Skræddersyet kompetenceudvikling hos jer?

Kontakt gerne UCL Videreuddannelsen for nærmere drøftelser af jeres ideer, ønsker og muligheder.

Kirsten Rue Honoré, Uddannelseskonsulent, Videreuddannelsen, kirh@ucl.dk, 21 36 67 02.

Eksempler på forløb og projekter
Flyt i flok

Projektet viser, at effekten af arbejdsmiljøindsatser er størst, hvis medarbejderne inddrages i alle faser af arbejdet. Her med fokus på forflytning i plejesektoren.

Velfærdsteknologiske løsninger i den kommunale sundhedspraksis i et empowerment perspektiv

Projektet undersøger, hvad indførelse af velfærdsteknologier i den kommunale sundhedspraksis betyder for relationerne mellem borgere og professionelle.

Kontakt
×

Send til en ven

Modtageradresse, dit navn og din emailadresse skal som minimum være udfyldt.
Beskeden er sendt.